Pénz akad de barát és jellem ritka!
Alapítótagok:
Stunti (Pászti Richárd)
Sodi (Árvai Zoltán)
Kakas (Filep Viktor)
Pályafutásaik:
Stunti: kezdtem 1 simsonnal majd kicsit erősebbre vágytam ezért vettem 1 CZ Jawa 175 öst veterán motort amivel sikeresen lezúztam 1 suzuki ignist
a mai napig megy xD majd jött a Kawasaki Kz-250 de ez nem volt az igazi sajnos
és végre hozzá jutotam a vágyálmomhoz egy Suzuki GSXR-750-hez azzal már kivoltam békülve sajnos kicsit kinyírtam,
majd kicsi váltás Suzuki TSR 125 endúró. Majd közvetlenül utána Kawasaki GPZ 900 R. Most épp mocira gyúrok de lassan és biztosan
Van 1 jó cimborám illetve az egyik legjobb Barátom Sodi akinek eladtam a cz jawat majdan a GPZ-t
és most ő fog bemutatkozni nektek!
Sodi: Kezdtem én is 1 simson s 51 el majdan folytatódott egy egyedi építésű simson s 50 choperrel, amit később eladtam közben szert tettem 1 verhovinára és 1 207 es Babettára
És utána már nagyobb dögre fájt a fogam, így vettem 1 MZ ts 250 est amit leharcoltam és majd később belekerült 1 suzuki rm vázba
vad volt, vettem 1 suzuki RM-et, amibe bele volt építve 1 Yamaha DT 125 cc blokk, ami nekem már gyenge volt így beleépítettem az mz blokkot.
A DT blokkot eladtam Stunti barátomnak aki úgy szintén beleépítette a simsonjába majd 1 Kawasaki KZ vázba
Majd sikeresen haza vágtam 1 MZ ETZ 250-est ami nekem az álom motort jelentette de nagy anyagi kárt okozott, mikor lezúztam vele 1 Opelt
későbbiek folyamán megvettem Stuntitól a CZ Jawat 175 cc-t. Ezt a motort sokáig nyúztuk, igazi party járgány volt
és jött a vágyálmom, a KAWASAKI GPZ 900 R ami ismételten Stuntitól vettem meg
És ezt hajtom a mai napig. Most Kakas barátunk fog bemutatkozni nektek.
Kakas:
Na hát én vagyok a Kakas Üdv mindenkinek aki ezt az oldalt olvassa, nekem kéne valami bemutatkozófélét irnom. 12 éves koromba tanultam meg motorozni, de saját motorra csak 14 évesen tudtam szert tenni, ez egy Honda MTX 80-as volt, nem volt vele gond pöcc röff, apróbb csinositgatás, aztán 2 év múlva meglett 125ösre a jogositvány, úgyhogy váltani is kellett, a következő áldozat egy Aprilia Af1 125ös volt.
Ezt szintén 2 évig nyüstöltem, ezzel történt meg az első komolyabb balesetem is, hála az égnek nem lett komoly baj sem bennem sem a motorban. Később ezt is eladtam, nagyobb motorra vágytam és egy Kawasaki ZZR 250re esett a választás, de ettől hamar megváltam,
érvényes jogositványom nem volt rá és én a sportmotorokért vagyok oda, mindenképpen Kawasaki kellett. Igy hát sok gyűjtés után 2008ban megvettem a jelenlegi motoromat, ami egy Kawasaki ZXR 400. Sajnos 2009 augusztusában leamortizáltam
, de azóta újra visszanyerte régi formáját, sőt még bitangabb mint volt :)
Igy alkotjuk mi hárman az őrűljmeg.com motorosbandát. Több tiszteletbeli tagunk van, de az alapitók mi volnánk, majd róluk is lesz egy rövid jellemzés. Köszönjük hogy végigolvastad a bemutatkozást. További jó szórakozást kivánunk!!